Vrei sa fii la curent cu noutatile ? Urmareste acest site .

 
 

Drepturi de autor

Creat 26.05.2009 15:33:29 | Ultima modificare 02.06.2009 09:39:45
Drepturi de Autor

Blog Legea 101: păstrarea Blog juridic

Dacă aveţi un blog, există un număr de domenii juridice trebuie să ştiţi pentru a rămâne afară de probleme juridice. De asemenea, puteţi utiliza acest sfat pentru a proteja proprietatea intelectuală valoare de blog-ul.............
Blog Copyright

Ai un drept de autor în ceea ce scrie pe blog-ul dvs. şi indiferent de imaginile pe care le creaţi pentru blog-ul. În general, dacă cineva utilizează conţinutul dvs. fără permisiunea dvs., pe care le-au încălcat drepturile de autor dumneavoastră.
Excepţie: Nu este o excepţie de utilizare corect. Târgul de utilizare ar fi, de exemplu, dacă ai vrut să citez o teză de la cineva: blog, pentru a răspunde la el pe blog-ul. Cu toate acestea, dacă cineva a copia intreaga posta (de exemplu, blogul scrapers) fără permisiunea acestora, care nu este corect de utilizare-se că încălcarea drepturilor de autor.

Blog Fotografii.

Fotografiile sunt la fel. Nu se pot posta fotografii pe cineva de la blog-ul dvs. fără permisiunea acestora.
YouTube Videos. Aveţi posibilitatea să copiaţi un video, blog post, sau o imagine, dacă aveţi permisiunea. Deoarece YouTube va permite sa le posta videoclipuri pe blog-ul dvs. (a se vedea YouTube termenii serviciului), nu vi se încalce drepturile de autor.

Blog Trademark

O marcă este un non-generic numele, sloganul, logo-ul sau care se utilizează în afaceri pentru a se referi la un produs sau un serviciu.
Logo. Un logo este marcă înregistrată şi drepturi de autor. Nu se poate utiliza un logo fara permisiune.
Numele blog-ul. Blog-ul dvs. numele este, probabil, marcă înregistrată, atât timp cât este unic şi nu generic. De exemplu, termenul de Mashable este protejat de marcă comercială. Dar termenul de Web 2.0 Blog este generic şi nu protejate de marci.
Scrierea despre Mărci comerciale. Pe blog-ul dvs., puteţi menţiona un termen marcă înregistrată, atunci când referindu-se la proprietarul mărcii înregistrate a produsului. De exemplu, puteţi scrie despre Nike pantofi, şi de a folosi un afiliat se leagă atât de blog-ul dvs. de vizitatori pot cumpăra pantofi făcute de Nike.
Nu se poate utiliza marca de a se asocia cu un alt al produsului. De exemplu, nu puteţi face publicitate propria linie de skateboards ca "Nike skateboards" deoarece Nike "este deja marcă înregistrată într-o categorie de produse similare.
Diluarea valorii o marcă comercială. Nu se poate dilua valoarea marcii prin asocierea cu ceva care ar fi ranit de marcă de renume în mintea consumatorilor. De exemplu, nu puteţi să vă faceţi publicitate pornografic revista ca "Mercedes Porno-Benz ", pentru că vă sunt Profitând de Mercedes-Benz de patente de a vă promova produsul în timp ce diluarea reputaţia de Mercedes-Benz. Mercedes-Benz marcă comercială este diluat, pentru că unii oameni cred ca ar putea porno este produs sau asociat cu Mercedes-Benz.
Trademark Exemple. Uneori, este dificil să ştie ce este marcă înregistrată. De exemplu
Rollerblade este o marcă comercială. În patine-line este un termen generic.
Klennex este o marcă comercială. Tissue este un termen generic.
Xerox este o marcă comercială. Copiere masina este un termen generic.
Apple este o marcă comercială pentru categoriile de produse vândute de Apple Computers. Apple

SURSA: Aaron Hall
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one